Privacybeleid
1. Inleiding
Welkom bij het privacybeleid van Sanaflow. Wij respecteren uw privacy en zetten ons in voor het beschermen van uw persoonlijke gegevens. Dit privacybeleid informeert u over hoe wij omgaan met uw persoonlijke gegevens wanneer u onze website bezoekt of gebruik maakt van onze diensten, en vertelt u over uw privacyrechten.
Het is belangrijk dat u dit privacybeleid leest samen met eventuele andere privacyverklaringen die wij kunnen verstrekken bij specifieke gelegenheden waarin wij persoonlijke gegevens over u verzamelen, zodat u volledig begrijpt hoe en waarom wij uw gegevens gebruiken.
2. De gegevens die we verzamelen
Persoonlijke gegevens zijn alle informatie over een individu waaruit die persoon kan worden geïdentificeerd. Dit omvat niet gegevens waaruit de identiteit is verwijderd (anonieme gegevens).
Wij kunnen verschillende soorten persoonlijke gegevens verzamelen, gebruiken, opslaan en overdragen die wij in de volgende groepen hebben onderverdeeld:
- Identiteitsgegevens zoals naam, schoolnaam, gebruikersnaam of soortgelijke identificator.
- Contactgegevens zoals e-mailadres, telefoonnummer en postadres.
- Technische gegevens zoals IP-adres, browsertype en -versie, tijdzone en locatie, browser plug-in types en versies, besturingssysteem en platform.
- Gebruiksgegevens zoals informatie over hoe u onze website en diensten gebruikt.
We verzamelen ook, gebruiken en delen Geaggregeerde Gegevens zoals statistische of demografische gegevens. Geaggregeerde Gegevens kunnen worden afgeleid van uw persoonlijke gegevens maar worden niet als persoonlijke gegevens beschouwd in de wet omdat deze gegevens uw identiteit niet direct of indirect onthullen.
3. Hoe we uw persoonlijke gegevens gebruiken
Wij gebruiken uw persoonlijke gegevens alleen wanneer de wet ons dat toestaat. Meestal gebruiken wij uw persoonlijke gegevens in de volgende omstandigheden:
- Wanneer we een contract moeten uitvoeren dat we met u gaan aangaan of zijn aangegaan.
- Wanneer het noodzakelijk is voor onze legitieme belangen (of die van een derde partij) en uw belangen en fundamentele rechten niet zwaarder wegen dan die belangen.
- Wanneer we moeten voldoen aan een wettelijke of regelgevende verplichting.
- Met uw toestemming.
4. Openbaarmaking van uw persoonlijke gegevens
Wij kunnen uw persoonlijke gegevens delen met:
- Serviceproviders die IT- en systeemadministratiediensten leveren.
- Professionele adviseurs, waaronder advocaten, bankiers, accountants en verzekeraars.
- Belastingdienst, regelgevende instanties en andere autoriteiten.
- Derden aan wie wij delen van ons bedrijf of onze activa verkopen, overdragen of samenvoegen.
5. Gegevensbeveiliging
Wij hebben passende beveiligingsmaatregelen getroffen om te voorkomen dat uw persoonlijke gegevens per ongeluk verloren gaan, worden gebruikt of geopend op een ongeautoriseerde manier, worden gewijzigd of openbaar worden gemaakt. Daarnaast beperken wij de toegang tot uw persoonlijke gegevens tot die werknemers, agenten, aannemers en andere derden die een zakelijke noodzaak hebben om deze te kennen. Zij zullen uw persoonlijke gegevens alleen verwerken op onze instructies en zij zijn onderworpen aan een geheimhoudingsplicht.
6. Gegevensbewaring
Wij bewaren uw persoonlijke gegevens alleen zolang als nodig is om te voldoen aan de doeleinden waarvoor wij deze hebben verzameld, inclusief het voldoen aan wettelijke, boekhoudkundige of rapportagevereisten. Om de juiste bewaartermijn voor persoonlijke gegevens te bepalen, houden wij rekening met de hoeveelheid, aard en gevoeligheid van de persoonlijke gegevens, het potentiële risico van schade door ongeautoriseerd gebruik of openbaarmaking van uw persoonlijke gegevens, de doeleinden waarvoor wij uw persoonlijke gegevens verwerken en of wij die doeleinden kunnen bereiken met andere middelen, en de toepasselijke wettelijke vereisten.
7. Uw wettelijke rechten
Onder bepaalde omstandigheden heeft u rechten onder de gegevensbeschermingswetten met betrekking tot uw persoonlijke gegevens, waaronder het recht om:
- Toegang te vragen tot uw persoonlijke gegevens.
- Correctie van uw persoonlijke gegevens te vragen.
- Verwijdering van uw persoonlijke gegevens te vragen.
- Bezwaar te maken tegen de verwerking van uw persoonlijke gegevens.
- Beperking van de verwerking van uw persoonlijke gegevens te vragen.
- Overdracht van uw persoonlijke gegevens te vragen.
- Uw toestemming in te trekken.
8. Wijzigingen in het privacybeleid
Wij kunnen ons privacybeleid van tijd tot tijd bijwerken. De bijgewerkte versie zal op onze website worden geplaatst en de datum "laatste update" zal worden aangepast. Wij raden u aan dit privacybeleid regelmatig te controleren om op de hoogte te blijven van wijzigingen.
9. Contact
Als u vragen heeft over dit privacybeleid of als u een verzoek wilt indienen met betrekking tot uw rechten, neem dan contact met ons op via info@sanaflow.nl.
Laatste update: 23 april 2025